HERKESE MERHABA!!!

Herkese merhabaaa;

Bir süredir kendi deneyim ve düşüncelerimi paylaşabileceğim bir ortam yaratma isteğindeydim. Bu  blogla ve tabiki sizin desteklerinizle artık bu arzumu hayata geçirme zamanı. Burada sizi nelerin  beklediği ile ilgili bilgi vermeden önce biraz kendimden bahsetmek istiyorum.

Haliç Üniversitesi Konservatuarı - Opera 1. sınıf  öğrencisiyim. Bölümümü çok büyük çaba vererek kazandım ve şu anda bu bölümde okuyor olmaktan çok mutluyum, çünkü müzik hayatımın başrolü konumunda. Onun dışında her genç kız gibi ben de küçüklükten beri  moda, güzellik ve kişisel bakım alanlarına karşı büyük ilgi duyuyordum . Bu ilgi tabii ki zaman geçtikçe daha da katlanarak arttı.  Belkide en büyük sebep cildimde kullanacağım ürünlerin dış görünüşlerinden ya da isimlerinden  çok benim cildime iyi gelip gelmeyeceğini bulmaktı. Çünkü  çok hassas ve kuru bir cilde sahibim. Ben de bunun üzerine birçok araştırmalar yapıp çeşitli doktorlarla görüşerek bilgiler aldım. Bu da benim hem kendi cildimi hem de diğer cilt tiplerini tanımamı ve hangi ürünlerin hangi cilt tipine uygun olduğunu keşfetmemi sağladı. Ayrıca çok uzun zamandır spor ve sağlıklı yaşam benim bir diğer parçam. Bunda muhtemelen küçük yaşta yaşadığım hastalık sürecinde birçok besine antitoleranslı olmam neden olmuş olabilir. Ama iyi ki de olmuş çünkü bana göre bir insanın hayatını kaliteli ve  dolu dolu yaşayabilmesi için spor ve sağlıklı yaşam alışkanlığının çok büyük önemi olduğunu söyleyebilirim en azından benim hayatım için bu şekilde.
Artık beni az çok tanıdığınıza göre bloğumda  paylaşacağım içeriklere  geçebilirim;

→ kişisel bakım ile ilgili öneriler
→ cilt tiplerine göre ürün ve bakım önerileri
→kusursuz bir makyaj için uygulanması gereken adımlar
→kendi deneyim ve araştırmalarıma göre en iyi kozmetik ürünler
→sağlıklı yaşam ile ilgili püf noktalar
→spor çeşitleri ve hedefe yönelik sonuçları
→son zamanların en trend lookları

Bunlar sadece paylaşacağım içerik başlıklarının birkaç tanesi. Umarım yazılarım size yardımcı olur ve birlikte güzel bir aile oluruz. Bloğumu ve instagram sayfamı takip ederseniz ( ordada çeşitli ürünlerle ilgili düşüncelerimi ve önerilerimi paylaşıyor olacağım) çok mutlu olurum. Desteklerinizi bekliyorum.

GÖRÜŞMEK ÜZERE:)

İnstagram adresim →   @kendimdenhersey


Yorumlar

  1. Merhaba hoşgeldin blog dünyasına . Paylaşımlarda buluşmak , görüşmek üzere 🙋🌺

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar